.

Σάββατο 17 Απριλίου 2010

6 Ποιήματα, Σκέψεις.......

ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

Έκανα το λάθος για ακόμη μια φορά.
Ναι, τα έδωσα όλα για το τίποτα, τα "αισθήματα"
Σου ζήτησα μια χάρη να μου κάνεις
Να μου δώσεις επιτέλους τη δύναμη να μην πιστεύω σ’ αυτά
Να με αφήσεις να ζήσω σ’ αυτήν την κοινωνία
Έτσι όπως αυτήν είναι φτιαγμένη
Δώσε μου τη δύναμη και ξέρεις εσύ πως
Κάνε με κλέφτη, ληστή ή φονιά
Πάρε αυτό το αγαθό που μου έδωσες και το οποίο κάθε μέρα με σκοτώνει
Ναι το αγαπούσα, τώρα όμως το μισώ.
Μισώ αυτό και εσένα μαζί που μου είχες πει πως μ’ αυτό
θα βρω την παραμυθένια πολιτεία
και πως θα γνωρίσω τη βασιλεία που είχα τάξει για σκοπό μου
Το δώρο που μου είχες κάνει, το καλύτερο από όσα είχες για τους καλεσμένους σου
Έγινε το χειρότερο για τη ζωή μου
Γι’ αυτό σε παρακαλώ πάρτο πίσω και δώσ’ μου το χειρότερο από όσα έχεις
Δώσε μου επιτέλους αυτό το αγαθό που μπορεί να με κάνει
Αυτό που εσύ θέλεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου